Friday, January 28, 2011

aku penat dowh

hellowww

not saye dah balik umh..finallyyy home sweeettt home...sweettt kew? nk rase  kew? g jilat dinding umh aku rase manis ke tak..hahhaha....owh lpe...tau tak prjalanan yang 5 jam bertukar jdi 7 jam ..gilee kan...tapi lagi giler ble dirver bas tuh bawak laju ya rabbi...200km tau..gile kan...ishhh mengucap panjang aku dalam tuh..tido pun tak lena...hahhaa padahal ble bas berhenti jew aku bangun..hahahhaha....



dah lah sepatutnya bas tu kul 11 pagi..tapi die boleh lak datang kul 11.30...naseb setengah jam lewat.free2 jew aku kene sound ngn driver disebabkan keramahan mulutku yang comel nih kan...gituuuhhh....

A: pakcik nape lmbat sgt..setengah jam tau ...
D: awak nak cepat mcm mane lagi..ok lah tuh...biar lambat asal selamat
A: memang lah...
D: awak nak ke saya bawak laju2 sampai kene saman...bukan awak sorang nak naik bas
A: tergamam.....n tros naik bas...(dalam hati menyumpah seranah)

 lepas tuh pulak tayar lak bocor...berhenti lak kat kuantan 2 jam tukar tayar...giler extreme perjalanan aku hari nii....emm ape lah nasib kan anak perantau macam aku nih....

ok lah selamat bercuti and selamat tahun baru cina okey u ollss.....mmuuuaaahhhhh

happy holidayysss



happy chinese new year

No comments:

Post a Comment