Wednesday, April 18, 2012

Stress

Salam peeps n hollaaa..


Lame x update kan..tiba2 malam yang syahdu nih nak update...sebab terasa macam nak bercerita...al sedia maklumlah sekarang ini dah nak masuk 2 bulan berhenti kerja. Rasanya dah banyak kali pergi interview..tapi mungkin rezeki bukan kat tempat itu....redha je lah...luaran aku nampak sangat kuat.,.macam nothing happen...tapi hakikatnya....sedih yang teramat..stress down.macam-macam benda negative masuk dalam kepala ni...tapi aku kena yakin dan kuat...sebab hanya aku yang boleh tolong diri aku kan..l


Kadang-kadang bila dapat interview rasa malas nak pergi...bukan sebab berlagak ke apa...tapi di sebabkan tak dapat apa-apa feedback...itu yang membuatkan aku malas...sampai terfikir jugak kadang tuh rezeki aku ni kat mana la kan....emmm aku hanya mampu berdoa dan berusaha...yeeaaa Chaiyokk!

Masa nak berhenti itu ramai juga yang tak setuju...tapi aku nekadkan jugak...sebab aku rasa aku tak boleh dekat company lama itu...bukan masalah teruk pun..tapi ntah terlalu complicated....tapi tak mengapalah kannnnn.....at least i learned something from my previous...

So untuk menghilangkan stress ni..aku buat bisnes kecil-kecilan..walaupun bisnes ni femes amos lat year ..aku buat jugak...rezeki kita tak tahu kan...Felt Craft...hahha mesti ada yang familiar kn...last year nak buat tapi sebab busy so tak berkesempAtan..so dah 2 buoan berjinak-jinak....aku bersyukur...walaupun tak banyak tapi boleh jugak membantu aku yang unemployed ni kan...target market aku pun budak sekolah je..so tak mahal sangat lah..buat felt ini buat aku rasa release tenang and tidak fikir benda-benda yang mengStresskan kepala...so aku enjoy,..kalau korang berminat sila lah tengok ini..klik sini feltCraft


Okey lah..first time membebel panjang kebar...hihi...nanti aku upload picture befday ye...huhuhu umur 24 tapi nothing...huhu

No comments:

Post a Comment