Sunday, September 30, 2012

Apa itu corset

Salam semua..

Ari ni tetiba jari jemari ni ringan nak menaip.okeh untuk intro aku nak cerita apa itu corset?corset ini macam bengkung.. Corset ni orang perempuan yang banyak pakai...semua orang dah tau kebaikan pakai corset ini kan. Antaranya boleh mengempiskan perut lah.. Sebab dia tarik perut kita..

Ada banyak corset kat malaysia ini. Tetapi kita tidak tahu yang mana satu yang selesa. Sebab . Sebab nya rasa panas .. Rasa terjerut perut.. Bergulung bila pakai..

Kat sini. Aku nak share experience pakai corset..memang dah lama aku cari corset . Tapi takut nak try sebab takut tak selesa.

Masuk minggu ini dah 3 minggu aku pakai corset ini. Nak tau brand apa. Pernah dengar ELKEN tak? Corset elken ini sangggggatttt selesa uolls.. Bila dah pakai rasa tak nak tanggal dah.

Yang paling best. Dah 3 minggu pakai,
badan dah berkurang 3 inci. Dari mula2 pakai dulu. Aku pakai kancing yang last. Tapi hari ini dah last kancing dah. Cepat kan? Aku tak ada pulak diet ekstrem semua tu. Alhamdulilah.

Kalau ada siapa yang berminat dengan corset ini.roger keyh..

No comments:

Post a Comment