Friday, January 28, 2011

Gilerrrr...aku terlupa

huh....ari ni 28 hb...boleh lak aku lupe bfday my ucuk...gila tak gila kan....boleh wat slumber je...patot die mudy..aku pun naik la hangen satu badan tetive nak mudy ngn aku kan....skali aku dahh yang salah...tapi hidup harus pandai kaver kan cik gebu..hehhe gituhhhh

at the end of our conversation

P: ari ni ari ape eh?
N: ari ape? ( tgk hp then ..alamaakkkkkk 28 dahh)...tatot..tatot....tapi rilexxx r kan....alaahh ingat kte lupe lah tu bfday die..tade lah kite ingat lah....saje je tanak wish awal2...takske jadi yang pertame nih...(padahal nak kaver kan)
P: ye la tuh...tak ingat kan...kan ..kan..
N: ish ..ingat lah...mane buleh lupa..gila nak lupe bfday awak..hehehe (manis nya..manis nya mulut ku...)
P: Okey...(nada was2)
N: ye lah.org nak wish la nih...(aku pun wish dgn jayanya..)hhhhhhaahahaha


okey lahh happy bfday mucukkk...cian awak kan...cowiee.....hehee........

No comments:

Post a Comment