Thursday, January 20, 2011

Hot Stuff ...im addictedddd part 1

hellow peeps..

saya nak kongsi pasal benda2 yang boleh buat saya HILANG PEDOMAN..HILANG AKAL...or HILANG DUIT.....which are Handbag, Shoes, Hairband..tolongg lahh paham kalau saya pergi Shoping Tingkap...bila nampak salah satu yang comel lotee ni saya akan capai walaupun saya tak ada duit..berusaha sebaik mungkin untuk mendapatkannya..kalau tak terbayang2 beb..huh..

handbag..perempuan tidak akan lengkap tanpa handbag kan? so, sebagai perempuan normal..saya gila dengan handbag.. brand tak penting.yang penting CUTE....so kat sini ade tips sikit nk share pasal handbag..kalau u ollss semua nak shopping or berdating nih kan bawak lah handbag yang simple...senang..nampak cute je..GITUUHHH kan...choose handbag yang casual jew..sebab for me lah..handbag utk casual nih memang direka khas untuk orang yang ingin nampak santai..apatah lagi sekarang ni trend SIMPLE je..
contoh handbag casual

casual handbag...so simple...saya nampak ramai org pakai skang nih...lagi2 amoi2..

casual handbag


tapi if nak pergi DINNER jangan lah bawak handbag cm gini......sebab meja dinner tuh kan dipenuhi ngn hidangan yang sodap2...ti tak nampak lak makanan atas meja tu..kan...so senang bawak je clutch....sekarang nih banyak clutch yang murah and nampak elegant bila pakai..for me BONITA is the best lah kalau nak cari clutch yang murah but nampak elegant gitu...


clutch black tu ade kat bonita..harga not bad tau...lawa kan

now move to shoes lak....ya allah saya sangat suka kan kasut...tapi semua girls pun suka gak kan..tipu lah tak suka...betol tak? hihi...saya pantang tengok kasut yang CUTE ..mesti beli..bila dah beli tak pakai..nak tau kenapa..hahahaha...sebab tak SELESA...membazir je kan.tapi nak wat cm ne..kalau tak beli ti menyesal lak kan..again i keep ckap CUTE....berapa kali cute dah...haha..ok2..sambung balik..so untuk girls2 semua.....jangan lah beli kasut yang indah di mata tapi di kaki cukup perit..membazir tau..saya paling tak suka pakai heels..sebab nya bila pakai melecet..bila saya pakai heels je..da standby dah handiplus berdozen2 kat dalam handbag...dah macam kolaj lak kaki ku itu banyak tampal2..depan belakang kiri kanan..hahahaha...sooo huduhhh...so pilih kasut yang selesa...for me WEDGES is the best shoes yang selesa...setakat apa yang saya punya experience lah...tapi ade satu wedges saya yang menyakitkan kaki..coz too tinggi lah...sakit lak rasa kaki bila jalan jaoh2..emm meh saya tunjuk contoh2 kasut yang menjadi trend selain wedges...

top shoes in my lists

1. Oxford shoes
2.Gladiator
3.Wedges
Oxford Shoes...yang merah ini kalau girls yang puteh melepak pakai mesti chumel kan....

i love this shoes...i hope i'll buy this shoes...tapi SELESA kah?

this oxford shoes soo cooolll and eleganttt

Gladiator shoes....hottt hottt <3

This Gladiator saya sangat terpikat okeyh....pernah jumpa macam ni kat Vincci tapi tak beli pun..so now terpikir untk beli..hehe

Gladiator shoes


Wedges ini nampak simple...tapi sangat selesa...

Wedges..cantik tapi tak berminat la pulak

Wedges...lawa sangat,,unikkk..tapi mesti sakit kaki bila pakai kan



okeyhh..saya nak stop dulu lah..nak pegi tengok AYOUB..episod akhir kot...tak boleh lepas nih....daaa....to be cont,,..


No comments:

Post a Comment